k3b i kolejna nerwica :D

Śro, 31 Gru 2003, 02:53:24 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

>Uhm. Na ide-scsi mi to też działa bez problemu...

>OK

>Aha. Tylko, że ja do tego miejsca nie dochodzę. Działa nagrywanie pierwszej
>sesji - jest OK (no to nie ma po co męczyć debuga) A potem wali się jak
>chcę odczytać sesję (a to już nie w tej ramce od nagrywania)...
>
>pozdrawiam - teraz już na pewno mnie nie będzie (spać)

A szkoda :).
Workaround - Usunąłem w k3b definiowanie urządzenia, które sam wykrywa.
Skoro robił to w błędnej (dla ATAPI) formie,
to my to zrobimy sami dla cdrecord - w /etc/cdrecord.conf.
Nagrał 1 sesję, dograł 2 następne i zamknął po 4. Nagrywarka i czytnik
przeczytały.

Jest tu:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/RPMS/athlon/k3b-0.11-0.20031230.1.1.athlon.rpm
ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/SRPMS/k3b-0.11-0.20031230.1.1.src.rpm
Jest przerobiony pod ATAPI.

Potrzebuje _koniecznie_ konfiguracji w cdrecord.conf - prawdopodobnie
k3b/cdrecord nic bez niej nie nagra.
Nie potrzebuje już wtedy dodawania dev= itd. w Parametrach Użytkownika
dla cdrecord w k3b.
Przypominam (nie Tobie, ewentualnym chętnym) - jedyne potrzebne i
_konieczne_ linie w /etc/cdrecord.conf:

CDR_DEVICE=ATAPI:0,0,0
######################
# Ta nieodzowna po moich przeróbach
# oczywiście ATAPI może nie być (wówczas domyślne scsi), a zamiast 0,0,0
# mogą być potrzebne inne cyferki

CDR_SPEED=16 # albo 24 ;)
CDR_FIFOSIZE=4m # albo 8m ??

Nie mam już czasu sprawdzać - byłbym wdzięczny o uwagi na temat
działania z ide-scsi i cdrdao.
Pozdrawiam.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org