squirrelmail

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pon, 3 Lut 2003, 12:40:17 CET

* Virek <virek w interia.pl> [030128 08:45]:
>   Czy wiewióra obsługuje Maildir? A jeśli tak, to gdzie tego szuakć?
>   Bo wydaje mi się, że wszystko przejrzałem, a katalogów nie wiedzę.
>   Mogę dodać maildir/new jako folder, ale nic to nie zmienia.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie co do squirrelmaila. Mam zainstalowana
wersje 1.2.10-1 i courier-imap-1.5.3-5.
Poczta domyslnie wpada do ~/Mail/Maildir/ i tak też podalem w wiewórze
konfiguracje:
1. Default Folder Prefix: Mail/Maildir/
reszta tak jak bylo...
No i po zalogowaniu sie przez www w lewej czesci okna dostaję błąd:
'BŁĄD: Nie można wykonać polecenia.
 Zapytanie: CREATE "Mail/Maildir/Sent"
 Powód: Invalid mailbox name'
Dlaczego pisze, że invalid mailbox name, skoro w opcjach jest zaznaczone
też domyślne tworzenie mailboxów Sent,Trash,Drafts (opcja 16)?
O co może tutaj chodzić...

A przy okazji co polecacie do pop3 zakładając, że używam courier-imapa:
- spop3d
- courier-imap-pop3?

Pozdrawiam,

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications