Kazza

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 3 Lut 2003, 13:08:17 CET

Dnia Mon, 3 Feb 2003 11:03:14 +0100
Kacper Jurak napisał(a):

>Jezu jak się rozpisałem ;]

No ciekawe bardzo.. musiałbym zrobić coś lepszego niż moje drzewko cbq.init
ale ono jako tako daje rade.

BTW u skibiego również w jego poezji widziałem wycięcie jakiejś klasy C
ipeków.. tych, do których Kazaa przy uruchomieniu się loguje. Jak jej się to
nie uda to nie mamy kazy.. ;]

Jak chcecie to poszukam w irclogach.

BTW ogólnie moje drzewko regułek, mniej skomplikowane ale jednak, również ma
zasadę że daję łącze i priorytet na to co znam i lubię, a reszta spada do
niższej klasy z najniższym priorytetem. Dla większości płatników w sieci
Internet to "jak się onet ładuje i pocztę mogę wysłać no i czatnąć na GG"
;-)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!