[poszukiwany] wypalacz RescueCD

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 3 Lut 2003, 13:13:29 CET

Dnia Sun, 2 Feb 2003 20:02:00 +0100 (CET)
Pawel Bernadowski napisał(a):

>za> > ile sztuk

>jutro sprawdze po ile maja te plytki... i powiem co i jak...
>oraz chcesz wersje na cdr czy cdrw (bo takie chyba tez maja )
>jutro all bede wiedziec :))
>
>i na jaka arch chcesz.. to dzis juz to zassam.

pbern ;-)

Daj znać co i jak, ja też bym chciał taką małą płytkę Rescue !! (CDR)

Napisz jak z kosztami ;-)

Wysyłka na zasadzie płytka (w pudełeczku takim do tych małych płytek!!:>) i
wpłata na konto ? ;]

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!