vim-ispell

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 3 Lut 2003, 21:42:55 CET

On Thu, Jan 23, 2003 at 05:31:49PM +0100, Jacek Wojaczyński wrote:

> Ja myślę, że jednak się da... byłeś w ogóle na tamtej stronie?

Ta strona nie ma nic wspólnego z naszym pakietem vim-ispell. To co tam
jest napisane będzie działać w dowolnym vimie, ale jest takie trochę
badziewiaste, tekst nie jest sprawdzany w trakcie pisania tylko jak się
tę funkcję uruchomi, tekst jest filtrowany przez ispella i błędy są
podświetlane. Anyway najlepiej by było jakby oprócz kolory dało się w
plikach syntax highlight dla vima podawać czy dany kawałek ma być
sprawdzany. Można by wtedy np. włączyć w komentarzach w językach
programowania, lub w tekście pomiędzy tagami w xml. Myślałem kiedyś nad
tym, ale to duuużo roboty, i skończyło się na dodawaniu słów, które nie
powinny tam być do słownika.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h