#pldhelp i voice

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Lut 2003, 20:27:41 CET

On Tue, 4 Feb 2003, Jacek Konieczny wrote:
> Trzebaby było tam zrobić porządek, to fakt, ale to uda sie zrobić
> jedynie wtedy, gdy ktoś rozsądny sie tym zajmie. Teraz kanałem
> "rzondzom" chamy rozprawiający o przysłowiowej "dupie maryny", których
> ulubioną rozrywką jest "fisting" w wykonaniu "zuzi" lub innego bota.

Kiedyś usiłowałem kilku osobom wyperswadować te pierdoły.
Zostałem mało.... cenzuralnie potraktowany...

> Rozmowy na temat też się tam zdarzają, ale często wygląda to tak, jakby
> to było "przy okazji pogaduszek przy piwsku" stałych bywalców. IMHO daje
> to bardzo brzydki obraz całego PLD.

Dokładnie - to się nazywa pldhelp i podczas instalacji ludzie mają tam
wchodzić (shirc). Ale to jest bezcelowe, bo raczej nie znajdą tam
pomocy...

amen.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...