nagrywanie i multisession i cd-audio

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Wto, 4 Lut 2003, 21:04:23 CET

Dnia pon 3. luty 2003 12:32, Artur Frysiak napisał:

> cdrdao read-cd audio.toc
> cdrdao write audio.toc
> lub
> cdrdao copy
>
> reszta w man cdrdao

cdrdao nie radzi sobie z moim LG DVD :-(
ustawiałem --driver na wszystko co możliwe ale albo coś zapisuje
i sypie tysiącami błędów albo nic nie zapisuje.
Ta sama płyta w nagrywarce - miodzio (tak nawiasem też LG)
Są na to jakieś inne patenty.
Na pewno cdparanoia ale nie rozumię co do mnie man mówi...
Jest tam opisane (-p) jak zgrać jako raw.
No ale jak to potem nagrać?

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl