#pldhelp i voice

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 4 Lut 2003, 15:33:55 CET

On Tue, Feb 04, 2003 at 03:12:52PM +0100, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:
> Grzegorz Saracki naskrobał(a):
> To +m to chory pomysł. Trzeba z tym skończyć.

Trzebaby było tam zrobić porządek, to fakt, ale to uda sie zrobić
jedynie wtedy, gdy ktoś rozsądny sie tym zajmie. Teraz kanałem
"rzondzom" chamy rozprawiający o przysłowiowej "dupie maryny", których
ulubioną rozrywką jest "fisting" w wykonaniu "zuzi" lub innego bota.
Rozmowy na temat też się tam zdarzają, ale często wygląda to tak, jakby
to było "przy okazji pogaduszek przy piwsku" stałych bywalców.

IMHO daje to bardzo brzydki obraz całego PLD.

Potrzebny jest opiekun kanału z prawdziwego zdarzenia, który nie pozwoli
na chamstwo i będzie wyrozumiały dla newbie, którzy nty raz zadają to
samo pytanie. Oczywiście może zatrudnić jakiegoś bota (w sumie trudno to
sobie inaczej wyobrazić), ale bot nie powinien służyć do "fistingu", ale
do pomocy użytkownikom i dbałości o jakieś podstawy porządku.

Pozdrowienia,
	Jacek