drukowanie docbooka

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Śro, 5 Lut 2003, 18:26:30 CET

> Może zainteresuj się IDX-DocBook2LaTeX (pare dni temu był na
> freshmeat.net). Jeszcze nie testowałem ale przykłady wyglądały
> zachęcająco.
Nie lubi pl-literek w żadnej postaci, a mi nie chce się grzebać
w perlu i texie :(
Udało mi się zmusić db2pdf, żeby robił po polsku nagłowki, rozdziały itp...
W związku z tym pytanie: jak dostosować plik dbparam.dsl nie zmieniając
go globalnie?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \