#pldhelp i voice

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 6 Lut 2003, 00:54:05 CET

On Wed, 5 Feb 2003, Przemyslaw Skowron wrote:
> Zastanow sie co mowisz.

Ja się zastanowiłem. A ty?

> Nagle zainteresowaliscie sie kanalem.

Ja zawsze byłem nim zainteresowany. To, że ostatnio mało bywam na ircu to
o niczym nie świadczy.

> Obrazacie ludzi.

Jasne - a "fisting" to wersal jak cholera. I standardowe odzywki kilku
osób na #pldehelp.

> Czesc z Was podobno jest 2 razy starsza od @ na #pldhelp. Nie wiem co to
> ma do rzeczy, ale to Wasze argumenty.

Tego akurat ja też nie rozumiem - gdzie to niby słyszałeś??

> Wczoraj nawet rozmawialem o "chamstwie" z mmazurem, zaskoczony sie czuje
> takim obrotem spraw.

Bo on się z tym już "oswoił".

> W ogole to jakas paranoja.

nie, to realny świat, a nie jakiś matri(rc|x).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...