#pldhelp i voice

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Czw, 6 Lut 2003, 01:11:06 CET

Dnia 2003.02.05 14:52:24 +0000, Crazy napisał(a):

> Na wstepie prosilbym o nie forwardowanie tego maila do zadnego z irc@ ;-)
>
> Mam nadzieje, ze osoby ktore sa odpowiedzialne za #pldhelp pojda po tak
> zwany rozum do glowy i albo zmienia sposob postepowania, albo oddadza
> kanal.
> Jesli nie - to sa 2 wyjscia.
> - odbic kanal (wcale nie takie trudne dla chcacego)
> - zalozyc pld-help albo cos w ten desen - i postawic odpowiednie
> boty/sesje ze skryptami robiace porzadek.

Bez przesady, przecież kanał cały czas był źródłem informacji o pld,
czasem lepszym czasem gorszym. Nie widzę powodu aby jakieś wojny toczyć,
odbijać kanały itp. Osoby które uważają że wypowiedzi na #pldhelp są mało
"kulturalne", i nie można dostać odpowiedzi na pytania dotyczące
dystrybucji niech aktywnie pouczestniczą w dyskusji/odpowiadaniu. Wydaje
mi się że w ten sposób można zmienić styl wypowiedzi na #pldhelp.

Heh, trochę mi głupio że moja drobna uwaga doprowadziła do tego że ktoś
tu chce odbijać kanał. Ja tylko proponowałem aby dać info po angielsku.

pozdr.
--
+------------------Grzegorz Saracki aka Sarak------------------+
| sarak w gisz.net.pl, sarak9 w poczta.onet.pl, linux user #227919 |