#pldhelp i voice

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 6 Lut 2003, 00:30:40 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 11:11:12PM +0100, Przemyslaw Skowron wrote:
> On Wed, 5 Feb 2003 22:52:31 +0100 (CET)
> Pawe? Go?aszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:
>
> "Bijecie, a pozniej pytacie."
> To nie jest gra fair play.

Tu nie chodzi o bicie czy pytanie. Staramy sie wytlumaczyc, ze nazwa
kanalu PLDHelp sugeruje, ze wchodzac na ten kanal czlowiek bedzie mogl
zadac pytanie dotyczace PLD. A nie spotkac sie z (fistingiem) lub
zwyczajna niezyczliwoscia. To poprostu powinno byc miejsce ktore do tego
sluzy, i tylko do tego. Oraz byc zmuszonym do czytania FAQ, To jego
obowiazek w kazdym wypadku. Tylko ze jak zadaje ktos pytanie z FAQ
to mu sie pisze RTFFAQ i juz.

Dlatego proponuje, zeby przeniesc sie z pogaduchamii gdzie indziej i
zostawic to miejsce tylko na pytania i odpowiedzi. Tak zebym ja wiedzial ze
jak pojawi mi sie w irsii literka z numerem PLDHelp podswietlona
to znaczy ze ktos sie o cos pyta a ktos inny mu odpowiada lub nie i moze
nalezy sprawdzic czy ja nie moglbym odpowiedziec teraz jest tak ze sie
w zasadzie w potoku tych nawiasow usmieszkow pogaduszei i asci artu
nieda. I to mi sie nie podoba.

Wy mi mowicie idz na PLDdobrek_udziela_pomocy, bo my na PLDHelp jestsmy
od dawna. Moze tak zrobie staram sie was tylko prosic o to zebyscie sie
przeniesli z pogaduszkami gdzie indziej w koncu dlawas to nie powinno
miec znaczenia podczas gdy dla pldteam to ma znaczenie bo PLDHelp
jest druga jesli nie pierwsza zbitka slow kojazaca sie, ze PLD i pomoca.

Jak mi powiesz wal sie to pewnie bede sie walil bo walczyc nie zamierzam
jak juz wspominalem jestem na to zastary.

Pozdrawiam
Lukasz Dobrek

PS. I ja wcale nie bije a jesli to przepraszam nie umyslnie.

--
£ukasz Dobrek