#pldhelp i voice

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 6 Lut 2003, 14:04:53 CET

On Thu, 6 Feb 2003, Przemyslaw Skowron wrote:
> Nie chodzi o obecnosc, a o wsparcie w prowadzeniu kanalu. Nie tylko o
> /kick /ban, o rozmowe z ludzmi. Nie jestem developerem PLD, nawet nie
> jestem zaawansowanym uzytkownikiem Linuksa. "Osluchalem" sie z pytaniami
> na #pldhelp, kilkanascie razy "przebieglem" przez irc.pld.org.pl i teraz
> staram sie pomagac ludziom.

Bywałem tam, odpowiadałem na pytania, starałem sie pomagać na początkach
tego kanału. Potem się zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. I ja też
przestałem (często) na ircu bywać

> Podaj konkretna liste tych osob. (2)

Chyba sam doskonale wiesz...

> Dowody. Moim zdaniem na #pldhelp nie ma chamstwa 24h/dobe.

oczywiście - tylko w godzinach szczytu. I o tyle za dużo.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...