#pldhelp i voice

Przemyslaw Skowron rezos w go2.pl
Czw, 6 Lut 2003, 10:28:44 CET

On Thu, 6 Feb 2003 00:54:05 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Ja się zastanowiłem. A ty?

Rowniez.

> Ja zawsze byłem nim zainteresowany. To, że ostatnio mało bywam na ircu
> to o niczym nie świadczy.

Nie chodzi o obecnosc, a o wsparcie w prowadzeniu kanalu.
Nie tylko o /kick /ban, o rozmowe z ludzmi.
Nie jestem developerem PLD, nawet nie jestem zaawansowanym uzytkownikiem
Linuksa.
"Osluchalem" sie z pytaniami na #pldhelp, kilkanascie razy "przebieglem"
przez irc.pld.org.pl i teraz staram sie pomagac ludziom.

> Jasne - a "fisting" to wersal jak cholera. I standardowe odzywki kilku
>
> osób na #pldehelp.

Podaj konkretna liste tych osob. (2)

doberek@#pldhelp

> Bo on się z tym już "oswoił".

Dowody. Moim zdaniem na #pldhelp nie ma chamstwa 24h/dobe.
Przypadki sie zdarzaja. Czekam na konkretne dowody. (np.logi)

--
Przemyslaw Skowron <rezos w go2.pl>