Apache i auth-type DB = Segm. Fault

Czw, 6 Lut 2003, 15:01:08 CET

On Thu, 6 Feb 2003, Szymon Trasher wrote:

> Marna rada. U mnie dzieje sie dokladnie to samo. Wiec, to kwestia albo
> bledu w pakiecie albo bledu w konfiguracji. Zakladam, ze jestes
> przekonany co do poprawnosci pakietow. A Twoja rade chyba mozna
> traktowac tylko jako wredny dowcip. Budowac samemu apache'a.... sorry,
> taka rade, to mozesz.... co chcesz ;)

(jakbyś mógł pamietrać żeby formatować tekst)

Często spotykanym tu błędem jest symbol/library clash. Wyłazi szczególnie
o ile ładowane są dynamicznie moduły. Spora część tego typu błędów daje
się wychwycić juz za pomocą ltrace (symbol clash) lub strace (library
clash). Próby na są szybka i prosta także od tego możesz zacząć.
Przyjrzyj się jak to wygląda przy zapuszczeniu "{ltrace,strace} httpd -X"

kloczek