ZUS vs Programista RWO(Ruch Wolnego Oprogramowania)

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Sob, 8 Lut 2003, 15:28:20 CET

Dnia sob 8. luty 2003 15:24, Centy napisał:

> Proponuje zaczac zbierac podpisy pod petycja ??? (jakies propozycje). Moze
> naglosnic sprawe bardzej? JA np nic o tym nie slyszalem wczesniej !

Heh... trąbi o tym od kilku/-nastu miesięcy większośc polskich portali
związanych z OpenSource, e-government itp... ;)

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]