X-y na serwerze

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 7 Lut 2003, 15:44:51 CET

On Fri, 7 Feb 2003, Andrzej Szombierski wrote:
> a czy to musi być graficzna przeglądarka pod X (czyli mozilla lub
> podobne)?

Program działa tak że szuka w określonych lokalizacjach określonych
nazw (np. mozilla) i robi linka do swojego programu (nazwijmy go)
zarządzającego. Pewnie dałoby się go 'oszukać' jakimś linkiem
(nie sprawdzałem), ale jest dobra przeglądarka z 'bajerami'?
Pozatym człowiek który ma 'zarządzać' tym programem zna tylko 'mysz'. ;)
pzdr
Stacho Pal