FSCK z dyskietki ratunkowej ??

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pią, 7 Lut 2003, 22:31:19 CET

dnia Thu, Feb 06, 2003 at 02:05:27PM +0100, Lukas Dobrek napisal(a):

> znaczy ze w 14 lini pliku /etc/sysconfig/system yes zostanie zmienione
> na no.
> czyli:
> zmienna RUN_SULOGIN_ON_ERRORS z yes zmieniona zostanie na no, albo cos w
> ten desen.

To drobny HINT :>

po odpaleniu fsck bez -a czy z -y  czasami otrzymamy "wymagany restart linuxa" i za
przeproszeniem dupa blada ;)
wiec proponuje poza -y czy usunieciem -a zmienic

                else
                        /bin/sh
                fi

na
                else
                        /bin/reboot
                fi

Coprawda mozna doprowadzic do sytuacji ze sie bedzie rebootowal w kolko no
ale.. u mnie narazie dziala :)

dlaczego nie proponuje nic z jurnalingiem ?
bo ostatnio zaczalem odpalac linuxy na kartach Compact Flash 128MB a
zastanawiam sie nad zejsciem do 64MB i tutaj 32MB jakie zjadal mi reiser to
duuuuuuzo :>

pozdr
newrom
--