jeszcze raz nvidia

WK sprawki w wp.pl
Sob, 8 Lut 2003, 13:52:25 CET

Użytkownik Krystian Tomczyk napisał:
> Mam maszyne dwuprocesorowa i podczas upgade-dist mialem nastepujacy problem:
> xfree86-driver-nvidiaXXX wymaga kernel-video-nvidiaXXX
> kernel-video-nvidiaXXX jest w konflikcie z kernel-smp-video-nvidiaXXX
>
> Tekst nie jest cytowany doslownie bo pisze w pracy, a PLD mam w domu, sens
> jest jednak zachowany.
>
> A tak w ogóle to nie udalo mi sie odpalic sterowników nvidii :(((
> Krystian

> http://lists.pld.org.pl/

Spróbuj ściągnąć ze strony nvidii paczki źródłowe.
Kompilacja tylko modułów, a nvidia driver jest w nich gotowy.
Instalacja nie trwa dłużej niż w poldku, tylko nie będziesz miał tego w
drzewie zależności, ale kernel-nvidia i driver-nvidia niewiele programów
potrzebuje. Ja instaluję XFreee86-OpenGL, żeby te z 3D były
usatysfakcjonowane, a potem nadpisuję część instalując NVIDIA-GLX.
I wszystko korzysta z nowych.
Wiesiek