alsa-0.9

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 9 Lut 2003, 01:51:21 CET

On Sun, 9 Feb 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Ma ktoś może zbudowaną alsę 0.9 pod kernel 2.4.19 ? I może ją wystawić gdzieś
> do ściągnięcia ? :-) I pytanie pomocnicze - czy artsd kompilowany z alsą o.5
> pójdzie na alsie 0.9 ?
Co do artsd: podobno chodzi. Ktoś raportowa, że wystarczy lekko zmienić
spec-a, zeby zglaszal obecnosc libalsa.1 i dziala. Ale ja mam
zainstalowane dodatkowo alsa-lib-0.5.10 z dystrybucji i tez dziala (sa w
systemie dwa pakiety alsa-lib, 0,5 i 0.9.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537