Chyba coś nie tak, dwa hasła przypadąjace na jedno konto ?

tarquin apsiik w poczta.onet.pl
Nie, 9 Lut 2003, 03:03:50 CET

Witam
Jakoż iż pierwszy raz udzielam się na liście pld-users-pl w pld.org.pl
przedstawię się, nazywam się Tomasz Matejunas i mieszkam w Poznaniu, jestem
użytkownikiem dystrybucji linuksa PLD.
Przyłączyłem się do listy z czystej ciekawości jednak do napisania tego listu
skłonił mnie pewien ewenement, otóż:  w systemie mam utworzone dwa konta

1) login: root
    password: SaBaTh1.1

2)  login: tarquin
    password: sabath1.7

na każde konto powinno (tak sądze) przypadać jedno nie powtarzalne hasło,
jednak u mnie dzieje się inaczej, zalogować się na konto root mogę podając
dwa hasła

-SaBaTh1.1
-SaBaTh1.7

i vice versa przy logowaniu na konto tarquin

-sabath1.7
-sabath1.1

Nie widziałem innej metody na przedstawienie powyższego, nurtującego mnie
problemu, dodam że hasła są nie powtarzalne, używane jedynie w moim systemie
na którym nie jest i nie będzie uruchomiona żadna usługa dająca dostęp do
mojej maszyny, a nawet jeśli to tu i tak nie ma nic ciekawego ;). Należę do
mało doświadczonych użytkowników linuksa jednak bardzo zafascynowanych tym
systemem, poszerzającym każdy możliwy cal wiedzy na jego temat.
Tyle o mnie i o moim problemie, w razie czego proszę o wyrozumiałość ;)

	tarquin

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl