Chyba coś nie tak, dwa hasła przypadąjace na jedno konto ?

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 9 Lut 2003, 12:31:08 CET

On Sun, 9 Feb 2003, Tomasz "Witek" Wittner wrote:

> Właśnie teraz zauważyłem, że passwd "robi" MD5 (bo $1$), a chpasswd DES.
> Zupełnie niepotrzebnie moi juzerzy tłuką w outlooki ponad 8 znaków, bo
> zakładałem konta skryptem z chpasswd. Ale w manach cicho sza o tym, bo i po
> co. Jakoś twórczość pani(?) Julianne Frances Haugh nie przypadła mi do
> gustu.
mnie pomogło echo "MD5_CRYPT_ENAB yes" >> /etc/login.defs

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :