alsa-0.9

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 9 Lut 2003, 12:46:59 CET

Dnia nie 9. lutego 2003 01:51, Lukasz Masko napisał:

> Co do artsd: podobno chodzi. Ktoś raportowa, że wystarczy lekko zmienić
> spec-a, zeby zglaszal obecnosc libalsa.1 i dziala. Ale ja mam
> zainstalowane dodatkowo alsa-lib-0.5.10 z dystrybucji i tez dziala (sa w
> systemie dwa pakiety alsa-lib, 0,5 i 0.9.
A masz rpm-y z alsą 0.9 ? Bo próbowałem na alsie 0.5 na 2.4.19 z Ra-packa, ale
coś jest nie tak i nie działa z moją "muzyką" (na 2.2 było OK) - natomiast
OSS działa, ale spowalnia mi oglądanie filmów pod mplayerem :-(
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org