Chyba coś nie tak, dwa hasła przypadąjace na jedno konto ?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 9 Lut 2003, 13:07:36 CET

On Sun, 9 Feb 2003, Tomasz Witek wrote:
> to bylo omawiane gdzies na liscie,
> dlatego uzywam autopasswd :)
> niesety.

Też kiedyś używałem, ale to jest wolne...

> To juz jest chyba poprawione w cvs tak mowil kloczek

Nie trzeba nic poprawiać - to działa po prostu, kwestia konfiguracji.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...