alsa-0.9

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 9 Lut 2003, 21:53:42 CET

Dnia nie 9. luty 2003 12:46, Jacek Rzęsista napisał:
[...]
> A masz rpm-y z alsą 0.9 ? Bo próbowałem na alsie 0.5 na 2.4.19 z
> Ra-packa, ale coś jest nie tak i nie działa z moją "muzyką" (na 2.2 było
> OK) - natomiast OSS działa, ale spowalnia mi oglądanie filmów pod
> mplayerem :-(
Alsę 0.9 zbudowałem sam z CVS-a, alsa-lib mam z dystrybucji.

<21:52:05> root w ciri:~# rpm -qa | grep alsa
alsa-lib-0.5.10b-2
alsa-lib-0.9.0rc7-1
kernel-sound-alsa-0.9.0rc7-1 w 2.4.19
alsa-lib-devel-0.9.0rc7-1
alsa-utils-init-0.9.0rc7-1
alsa-driver-devel-0.9.0rc7-1
alsa-utils-0.9.0rc7-1

Kernel smażony własnoręcznie, KDE bieżące z dystrybucji (konkretnie z
updates/general). I jakoś wszystko działa. A, używam xine, nie mplayera.
Karta muzyczna: SB AWE64 na ISA.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537