Chyba coś nie tak,dwa hasła przypadąjace na jedno konto ?

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Pon, 10 Lut 2003, 04:08:27 CET

Dnia niedziela 09 luty 2003 12:31, Tomasz Witek napisał:

> to bylo omawiane gdzies na liscie,
Co było omawiane MD5 - DES czy dokumentacja? ;-) .
Co do list. to nie mogę się przekonać do wyszukiwarki
http://lists.pld-linux.org/ - więc nie korzystam. Pisałem o tym na feedback
(jak wyszukiwarka zaczęła sypać błędami), żeby pld-lists, których część? jest
dostępna przez bramkę news były poindeksowane przez google. Zalety - uważam,
że same: szukanie w jednej wyszukiwarce (i to jakiej), zamiast w dwóch =>
mniejsza strata czasu => niższe rachunki => mniej powtarzających się wątków
=> ... => ... => inf.. Może, ci, co mają stały dostęp (i w dużej mierze są to
ci, którzy decydują o PLD), nie odczuwają takich dolegliwości z
http://lists.pld-linux.org/ jak modemowcy. A jeżeli ktoś się uprze na własną
wyszukiwarkę, to niech przynajmiej wybierze sensowny system, np. Namazu (btw:
czego to to z cvs się nie buduje?), mnogoSearch (wolny!). Nie jest idealny,
ale używam go z wwwoffle (2GB skompresowanych stron w cachu) i b. sobie
cenię. Albo da ludziom alternatywę: możliwość googlania i przeszukiwania
dedykowaną wyszukiwarką - ludzie ocenią i wybiorą (niekoniecznie to lepsze :-)
).

Tomasz "Witek" Wittner

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl