własna bramka sms z własnej komóry - czy da sie to uruchomic?

Sebastian Śliwka sebastian w box43.pl
Pon, 10 Lut 2003, 13:37:24 CET

Witam Wszystkich.
Od dłuższego czasu męczy mnie jedna myśl, stworzyć sobie własną bramkę
do wysyłania smsów. Ci którzy korzystają dobrodziejstw darmowych bramek
sms zapewne wiedzą jakie zdarzają się problemy z wysyłaniem smsa.
Sprawa wydaje się banalna, podłączam komórkę do komputera przez com'a,
usb lub podczerwień, instaluje oprogramowanie i działa. Ale czy na pewno?
Przejrzałem w ostatnich kilku tygodniach masę stron, "googlowa"
wyszukiwarka zagotowała się od ilości pytań jakie jej zadałem i nie
znalazłem odpowiedzi. Dostałem dużo na temat istniejących bramek sms,
konfiguracji programów pocztowych do wysyłania sms'owych powiadomień, etc.
Nie znalazłem nic na temat stworzenia czegoś takiego jak bramka sms
korzystająca z telefonu komórkowego podpiętego do komputera niezależnie
od systemu na jakim by to miało pracować.
Czy takie oprogramowanie nie istnieje?
Prosił bym, jeśli to możliwe o podanie linka do stron/y, na którym znajdę
choć garść informacji na ten temat.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Sebastian "ELIAS" Śliwka

p.s.
Na razie nie wnikam w to na jakich protokołach będzie to pracować,
ani też nie myślę o sposobie zabezpieczeń, jestem początkującym użytkownikiem
linuxa i wszystkie configi budzą we mnie lęk, ale sie powoli oswajam ;o)