klient dns a PLD - prośba o pomoc [dość długie]

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 11 Lut 2003, 10:27:25 CET

Dnia Tuesday 11 of February 2003 10:06, Sebastian Śliwka napisał:
> Witam
> I stało się, rozłożyłem się na dodatku do efektu, przeszedłem względnie
> bezboleśnie konfiguracje samby, proftp też mam jakoś opanowany,
> oczywiście z wielką pomocą googla ;o), manual jest dla mnie niezbyt
> użyteczny ze względu na słabą znajomość języka angielskiego, dlatego
> też szukam po sieci przetłumaczonych HOWTO i wszelakich stron z
> podpowiedziami. Niestety konfiguracji "uaktualniacza" adresu IP na
> dyndns nie potrafię przeskoczyć choć walczę z nim już kilka dni. Zacznę
> od początku.
[...]

Ja na dwóch neo+ używam odsclient'a (www.ods.org, klient jest na PLDowym
ftp) - działa wyśmienicie i błyskawicznie (teraz nie muszę skanować całej
klasy neo+ jak coś padnie w poszukiwaniu mojego, tylko robię ssh -C
moja.domena.na.neo+ ;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/