PLD registered user

Wto, 11 Lut 2003, 22:15:58 CET

On Tue, 11 Feb 2003, Michał Margula wrote:

> Harald T. Alvestrand powiedział, że to nie ma sensu bo za mało jest userów
> PLD...

Wyglada to dosć dziwnie bo:

cd			36678  32.26%
cd/red hat		 2965   2.61%
cd/s.u.s.e		 2518   2.21%
ftp			14197  12.49%
ftp/ftp.debian.org	 1483   1.30%
ftp/ftp.redhat.com	 1564   1.38%
nfs			 1250   1.10%
none			 3431	3.02%
other			 1438   1.26%
Others			48558  42.70%

Zważywszy na to że wszyscy niesklasyfikowaniu stanowia w przyblizeniu
połowę całej populacji na pewno wartoby było wprowadzić to co wpadaw w
other/others. Zapeewne też by się okazało że ilosć instalacji PLD jest też
na poziomie tysiaca do trzech czyli jak najbardziej byłoby porównywalna z
tym co juz jest wydzielomne.
Jeżeli odpowidź byłaby "nie chce mi się/nie mam czasu/nie zawracaj mi
głowy" to już prędzej bym uwierzył :>
Zapeen też część osób nie zgłąsz systemów jako "on PLD" ponieważ nie widzi
takowego w liscie dostępnych.
W sumie zapewne efekt możnaby osoagna poprostu odpwoiednio często
nagabując poprostu o to.

kloczek