Montowanie zasobów w sambie

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Czw, 13 Lut 2003, 22:40:11 CET

On Thu, 13 Feb 2003, Quickest wrote:

> Skonfigurowałem według twojego configa i wszystko jest good, mam tylko
> 2 pytanka, jak możesz wyjaśnij mi 2 opcje w Twojej konfiguracji.

> - socket options = TCP_NODELAY

To kolega się kiedyś bawił w tunelowanie dwóch sieci poprzez internet i
tak zostało:

z man smb.conf:
Ta opcja pozwala Ci ustawić opcje gniazda, jakie będą używane kiedy
przychodzi zapytanie klienta.

Opcje gniazda są "kontrolkami" w warstwie sieci systemu operacyjnego,
które pozwalają zestroić (tune) połączenie.
(sorki, ale to jest moje niedouczone do końca tłumaczenie ;)

> - dns proxy = no
A to, żeby samba nie szukała nazw komputerów po serwerach DNS
(sieć lokalna i tak jest nierutowalna, ale pozostałe interfejsy już nie)

--
Kermit