directory_administrator

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 13 Lut 2003, 23:38:48 CET

On Thu, 13 Feb 2003 22:44:03 +0100 (CET) Tomasz Kłoczko
<kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Wrzuciłem jeszcze trochę drobnych poprawk i poszło do przebudowania.

A co z pakietami które leżą w Ra/updates/general z prefixem /usr (gftp,
mplayer itp)? Tak ma być czy coś przeoczyłem bo szkoda mi palców na
wklepywanie tego w batraq. Robi się ostatnio z tego śmietnik nie do
zniesienia. Wszędzie słysze Ra pozostaje z prefixem /usr/X11R6 ale jakos
nie moge uwierzyć, że ktoś nad tym panuje :(((
Zdegustowany
--
Robert 'dzeus' Graużenis
Linux Registered User #291194