directory_administrator

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 14 Lut 2003, 16:16:24 CET

On Fri, 14 Feb 2003 09:40:20 +0100 (CET) Paweł Gołaszewski
<blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Działają dobrze? Działają - to czym się przejmować?
> A jest mniej problemów przy konserwacji tego.

Np. gmplayer po auktualnieniu szuka skórek w lokalizacji /usr/X11R6/...
i przez to nie działa bez ręcznej ingerencji

> Ra pozostaje z prefixem, ale nie fanatycznie :))

To po co osobny brach?

> IMHO jeżeli coś działa poprawnie to w update może się pojawić z nowym
> prefixem - w czym to szkodzi?
>
> Akurat mplayer IMHO nawet lepiej jak jest w /usr - ja osobiście używam
> go _tylko_ pod framebufferem...

Ale "ja" to nie każdy :) I z tego wniosek, że PLD to jest jednak
dystrybucja dla zaawansowancyh użytkowników, gdzie trzeba być czujnym po
każdym poldek --upgrade-dist

--
Robert 'dzeus' Graużenis
Linux Registered User #291194