directory_administrator

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Lut 2003, 16:52:25 CET

On Fri, 14 Feb 2003, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> Np. gmplayer po auktualnieniu szuka skórek w lokalizacji /usr/X11R6/...
> i przez to nie działa bez ręcznej ingerencji

hmmm - właśnie sprawdziłem i faktycznie - jeżeli nie uruchamiasz pierwszy
raz to czyta ci konfigurację z pliku... :-/

> To po co osobny brach?

Bo wiele rzeczy nie może wejść do RA.

> Ale "ja" to nie każdy :)

Napisałem IMHO ;)
mplayer w /usr/X11 to słaby pomysł - tak myśląc należałoby w3c też tam
umieścić...

> I z tego wniosek, że PLD to jest jednak dystrybucja dla zaawansowancyh
> użytkowników,

Zawsze tak było...

> gdzie trzeba być czujnym po każdym poldek --upgrade-dist

Wpadki się wszędzie zdarzają...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...