samba + iptables = nieprawidlowa sciezka

Sebastian Śliwka sebastian w box43.pl
Pią, 14 Lut 2003, 16:15:18 CET

Witam
Mam na serwerku biurowym sambe i wszystko bylo dobrze do momentu do ktorego nie podlaczylem pliku z iptables z domowego komputera. Nie mam pojecia ktory z wpisow blokuje mi dostep do udostepnionych zasobow samby.
Prosze o wskazowke na jakim porcie (lub jakich portach) jest komunikacja miedzy windowsowymi komputerami a samba lub jaki wpis powinien sie znalesc w iptables aby nie bylo konfliktow. Dodam ze netstat spod windowsa pokazuje mi jakies wedrujace polaczenia pomiedzy portami 1200 a 1600, z kolei linuxowy netstat wyswietla mi duzo polaczen ale nie rozumiem tych wpisow.
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Sebastian "ELIAS" Sliwka