poczta przez www

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Pią, 14 Lut 2003, 17:32:28 CET

> Stąd moje pytanie: Czy jest jakis program do obslugi poczty przez WWW,
> który korzystałby tylko z POP3 i obsługiwał Maildiry ?

To POP3d/IMAPd musi obsługiwać Maildir. Wiewióra czy inne webmaile nie
mają nic do tego, chyba że chcesz bezpośrednio grzebać po userach... Coś
takiego widziałem (openwebmail ???) chciało SUID ROOT w Perlu, PKP!

Coś co obsługuje natywnie Maildiry, ma POP3d POP3Sd, IMAPd i IMAPSd to
courier-imap. Jest też dość bezpiecznie napisany.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.