Dwa pytania odnosnie srodowiska X

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 15 Lut 2003, 20:35:25 CET

On Tue, Feb 11, 2003 at 08:38:37PM +0100, Mariusz Witkowski wrote:
> to nie to :P
>
>     Subsection "Display"
>         Depth       24
>         Modes       "1152x864" "1024x768" "800x600" "640x480"
>         ViewPort    0 0
>     EndSubsection
>
> takie cos mam i nie mam tego za przewijanie jest odpowiedzialny Virtual czy
> jakos tak to sie zwie - wywal wszystkie linie z nim z subsection display poza
> tymi co u mnie sa i bedzie ok (jest opcja do tego przy konfiguracji x'ow i
> wiekszosc osob daje yes automatycznie :>)

Hm, nie wspomniałem o tym, że korzystam z dobrodziejstw Framebuffera
(rivafb). Być może istotne.

Próby z ViewPort, czy z Virtual, czy w końcu z różnymi kombinacjami
Modes nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Uzyskiwałem, w zależnosci
od ustawień, rozdzielczość 640x480 lub 800x600, z wirtualnym ekranem w
rozdzielczości 1024x768.

Póki co próbuję z driverem fbdev.

Może tak się nie da? Może trzeba skorzystać z XFree86-driver-nv lub
-nvidia ?

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.