Dwa pytania odnosnie srodowiska X

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 15 Lut 2003, 21:17:58 CET

Dnia Sat, 15 Feb 2003 20:35:25 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> >
napisała:

> Hm, nie wspomniałem o tym, że korzystam z dobrodziejstw Framebuffera
> (rivafb). Być może istotne.
>
> Próby z ViewPort, czy z Virtual, czy w końcu z różnymi kombinacjami
> Modes nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Uzyskiwałem, w zależnosci
> od ustawień, rozdzielczość 640x480 lub 800x600, z wirtualnym ekranem w
> rozdzielczości 1024x768.
>
> Póki co próbuję z driverem fbdev.
>
> Może tak się nie da? Może trzeba skorzystać z XFree86-driver-nv lub
> -nvidia ?

ostatni nie biega z rivafb niestety (przełączanie konsola-X'y ssie)
driver nv + rivafb dziala ladnie ztcw
ja mam vesafb + nvidia i tez zestaw chodzi poprawnie
z driverem fb nie mialem nigdy czegos takiego jak opisujesz... moze ustaw
rozdzielczosc na to 1024x768 to problem zniknie ? :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |