konfiguracja przez www np swat lub cups

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 16 Lut 2003, 14:17:19 CET

On Sun, 16 Feb 2003 13:00:05 +0100 "Sebastian Sliwka"
<sebastian w box43.pl> wrote:

> Witam
> Mam pytanie.
> Jesli mam do linuxowego komputera podlaczone tylko zasilanie i siec,
> porozumiewam sie z nim zdalnie,
> czy z innego komputera w sieci lokalnej moge kozystac z udogodnienia
> (zakladam ze jest to udogodnienie) jakim jest konfiguracja urzadzen na
> komputerze "nosicielu" przez przegladarke www? Jesli jest taka
> mozliwosc, prosze o krotki opis jak to mozna zrobic. Juz wyczerpalem
> chyba wsztystkie mozliwosci jakie przyszly mi do glowy, prawie
> wszystkie, nie zainstalowalem jeszcze srodowiska graficznego do PLD i
> [...]

Zainstaluj na zdalnym komputerze przegladarke elinks i wtedy swat i cups
ładnie na niej działają, w związku z tym będziesz mógł korzystać z
dobrodziejstw przeglądarkowych konfiguratorów.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
Linux Registered User #291194