konfiguracja przez www np swat lub cups

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 16 Lut 2003, 14:53:56 CET

Witaj Sebastian,

W Twoim liœcie datowanym 16 lutego 2003 (14:44:33) mo¿na przeczytaæ:

SS> Dokldnie, chodzilo mi o konfiguracje uslug.
SS> Nadal raczkuje w linuxie i niemalze kazda zainstalowana usluga konczy sie
SS> okrutna walka z jej konfiguracja i uruchomieniem. Wyszukiwaniem w sieci
SS> informacji na jej temat i w ostatecznosci jak juz nic mi nie pomaga wysylam
SS> maila na liste.

To mozesz sprobowac zainstalowac webmina (http://www.webmin.com/),
zapewnia on klikalny interface do konfiguracji wielu uslug bez
koniecznosci grzebania w plikach kongiruracyjnych.

--
Pozdrowienia,
 Szymon                           szymon (at) trashlandia.dyndns.org