kernel 2.4.20 , iptables itp :P

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 23 Lut 2003, 02:38:12 CET

_M_> 3. Kernela zmienialem na 2.4 z mysla o IPtables i podmianie systemu na
_M_> serwie bo jak narazie jest tam RH 8.0. Sciaglem zrodla
_M_> iptables-1.2.7a.tar.bz2 skompilowalem:
_M_> make KERNEL_DIR=/usr/src/linux
_M_> make install
_M_> Niby wszystko sie ladnie zainstalowalo ale czy firewall juz dziala???
_M_> Czy trzeba zrobic cos jeszcze?? Na serwie mam narazie RH 8.0 i tam
_M_> iptables znajduje sie w /etc/rc.d/init.d/ i podczas ladowania systemu
_M_> pokazuje mi ze firewall jest ladowany a tu nic, no i w PLD nie ma go w tym
_M_> katalogu co w RH. Moze ktos sie tym zajmowal? :P

Samo iptables to nie jest firewall, tylko narzedzie w ktorym mozesz
firewalla napisac.

_M_> 4. Jesli niemacie jeszcze dosc to mam male pytanko oderwane od tematu
_M_> :)) Chodzi mi mianowicei o podpowiedz jak moge zmienic logo w czasie
_M_> startu lilo??? Bo jak narazie jako logo mam RH a chcial bym naszego
_M_> polskiego bociana:P taka mala kosmetyka. Ktos wie gdzie to zmienic

Ustaw w /etc/lilo.conf wszystko jak chcesz i wpisz uruchom lilo...
Zamiast loga RH bedziesz mial.... a zreszta sam zobacz :].

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                  szymon @ trashlandia.dyndns.org