http://www.lefthand.com.pl/firma/

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 26 Lut 2003, 19:42:28 CET

On Wed, 26 Feb 2003 16:31:55 +0100
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk <grzegorz w tychy.net> wrote:

> Czy ktoś już się zabrał za pakietowanie tego? właśnie przeprowadzam >instalację na Ra i jestem w trakcie kompilacji :).

Dobra, inne pytanie, czy ktoś to odpalił na Ra? Najpierw miałem problemy z kompilacją platformy (ktoś używał do komentowania '##' i wyskakiwały 2 razy błędy preprocesora), potem okazało się że /usr/include/postgresql trzeba było podlinkować do /usr/include/pgsql) jak już zbudowałem platformę i moduł apacha okazało się że init-postgresql miesza całkiem nieźle z lokalizacją bazy, dobra odpaliłem postgresql'a (nota bene 1szy raz w życiu, dotychczas zawsze używałem mysql'a) z ich bazami i... restart apacha i cisza. Wystartował i przestał w tym momencie serwować strony :(, wszystko przez moduł mod_coffice.so, czy ktoś może mi pomóc?