karta 3com

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Śro, 26 Lut 2003, 20:36:30 CET

On Wed, 26 Feb 2003 20:31:33 +0100 (CET)
Arkadiusz Chomicki <chomar w wla.pl> wrote:

> praca z tamtym modulem ma jakies znaczenie dla szybkosci dzialania?
> potrzebuje szybkich i niezawodnyc sieciowek na ruter

nie ale ja sie nie zastanawialem tylko odrazu modulu
po nazwie szukalem i ciach stracilem przez to pare godzin :\
tak czy inaczej na 3c59x dzialaja bardzo dobrze,
od czasu wyciecia 3c90x nie ma z nimi zadnych problemow
(maszyny smp, i sigle cpu)

ps. a ja i tak wole intele ;)

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]