Postfix i postgres

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Pią, 28 Lut 2003, 16:30:57 CET

Dnia pią 28. luty 2003 16:12, Andrzej Zawadzki napisał:

> Mam pytanie: Czy jest możliwe żeby postfix brał hasło z serwera
> postgresql'a? Zależy mi na tym, żeby użytkownicy byli w bazie.
> To co wyczytałęm odnośnie modyłu do postfiksa to tylko jest obsługa
> aliasów - a to za mało...

postfix + sasl + pam_pgsql

poszukaj czegos takiego jak web-cyradm, łącznie z cyrusem da się zrobić
całkiem fajny system poczty (domeny wirtualne itp)... u mnie to chodzi na
kilku hostach w połaczeniu z mysql (bardziej lubie postrgresa, ale mysql
potrzebny jest mi także do innych rzeczy).

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]