Postfix i postgres

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 28 Lut 2003, 16:52:22 CET

Robert Święcki wrote:

 > postfix + sasl + pam_pgsql

Pam_pgsql - nie ma w PLD (jest pam_sql - robi chyba to samo)

Stworzyłem sobie bazę, tabelkę z użytkownikami i teraz pytanie: Czy
muszę mieć ich w systemie?
Generalnie chodzi mi o coś takiego: przychodzi list od yyy w domena na
konto np. xxx w domena - postfix patrzy w baze czy taki użytk. istniej i
czy yyy dał dobre hasło (autentykacja smtp) - jak jest to tworzy w
/var/mail plik xxx z listem. Teraz użytk. xxx łączy się z POP3 i chce
pobrać pocztę. Demon pop3 patrzy w bazę i sprawdza czy xxx dał dobre
hasło. To wszystko.

Na użytkownikach systemowych wszystko działa (sasl + smtpauth) - jak to
zrobić z bazą?

Już patrzę. :-)

--
Andrzej Zawadzki