pwd, samba potrzebna szybka pomoc

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Śro, 1 Sty 2003, 16:39:04 CET

On Wed, 1 Jan 2003 sprawki w wp.pl wrote:

> Dokladnie tak (chodzi o haslo root systemu oczywiscie).
> Czy to jes wlasnie /etc/shadow?

Tak. A konkretniej - (pewnie pierwsza) linijka zaczynąjaca się root:$1$.....
A nie lepiej zabootować go np. w trybie single i zmienić hasło passwd'em?

> Samba to drugi problem. Chodzi tylko o automatyczne podlaczenie/podmontowanie zszarowanego na NT dysku.

Aha, już rozumiem :)
to właśnie tak:

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :