Komunikacik LILO, geometria dysku.

Sławomir Stuglik slawek w icu.pl
Pią, 3 Sty 2003, 09:58:46 CET

Witold Filipczyk wrote:

> Przestaw w BIOSie parametry dysku na takie jak na obrazku.

Wystarczy wpisac w lilo.conf "nowarn" i już masz ciszę.
A przestawianie w BIOSie ??  Nie jest to najlepszy sposób - spróbuj tak
ustawić na 486 dysk 40GB :-)

Slawek

--
 Slawomir Maksymilian Stuglik     -=-     Registered Linux User: 118371
 SS6229-RIPE NetSol:SS25076  slawek at icu.com.pl  Gadu-Gadu ID: 137094