Wysy³anie poczty przez u¿ytkownika ( by³o: Re: OT: Blokowanie ma³ych rurek ( by³o Re: konsolowi klienci poczty))

Centy j12365715 w wp.pl
Sob, 4 Sty 2003, 20:50:52 CET

Dnia Saturday 04 of January 2003 18:47, Radoslaw Zielinski napisa³:
>  <j12365715 w wp.pl> [04-01-2003 12:41]:
>
> Mo¿liwo¶ci s± dwie:
>
> 0. Skonfigurowany w systemie MTA, który potrafi SMTP AUTH i jest tak
> skonfigurowany, ¿eby robiæ konkretne AUTH do konkretnego smarthosta.
>
> Takimi MTA s± na pewno Exim (ja u¿ywam), Postfix i Sendmail; Zmailer

Dosyc duzo szukalem i nie znalazlem jak configurowac postfixa, zeby wysylal
poczte przez innego MTA autoryzujac sie przez SMTP AUTH. Jak ktos wi gdze to
jest opisane to by bylo fajnie to zobaczyc :) No chyba, ze se exima instalne
:)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl