RA, AC itd.

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 7 Sty 2003, 15:07:01 CET

On wto 7. stycznia 2003 14:44, Artur Flinta wrote:

> Narazie jeszcze nie ma co tam wsadzać :-) Bo trwa ostry devel.

No tak, ale w KDE to od razu po branchowaniu na HEAD jest zdatne do użytku. A
w PLD ja nie widzę żadnych efektów (tj. żadnych pakietów).

> Bo to jest poprawny model pracy na d takimi kobyłami, by nie blokowac
> wolnej twórczości w CVS

PLD też małe nie jest, a tak się nie dzieje. No chyba, że chodzi o to że spece
zmieniają się tak szybko że buildery by nie zdążyły...

> Ra zostało otagowane i na HEAD nie wystepuje.

Ra jest tagiem (czyli jak mi się wydaje stanem rozwoju z konkretnego dnia nie
mogącym się już zmienić) czy branchem (czyli jak rozumiem osobną linią
rozwojową w tym wypadku ukierunkowaną na stabilizację i poprawki
bezpieczeństwa)?

> Najnowsze zawsze jest na HEAD, ale do ra to są wszelakiego rodzaju
> updates i pewnie zyją w swoimch Raowych odgałęzieniach.

Ale czy do tego są pakiety (gdzie) czy trzeba je samemu budować?

> Widziałes tablice mendelejewa?

Po lekcji fizyki o promieniotwórczości tak właśnie podejrzewałem, ale wolałem
się upewnić.

Tomek

Super tanie kwatery narciarskie.
Od 300 zł/osoba/tydzień