xscorch - problem z zbudowaniem pakietu

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 5 Sty 2003, 21:14:13 CET

On Sun, 5 Jan 2003, ja wrote:
> Hmmm... można gdzieś on-line przeglądać te anonsy? Na
> http://lists.pld.org.pl nie ma tej listy,

ser powinien dorobić to..

> a na http://team.pld.org.pl/~dzimi/security/index.pl.html są tylko dwa
> anonse... No, chyba że faktycznie tylko tyle wyszło...

Jest ich więcej, tylko, że cała infrastruktura z tym związana jest ciągle
tworzona i są opóźnienia w umieszczaniu na stronie...

> BTW - jest w nich URL http://www.pld.org.pl/security/faq , pod którym
> jest 404.

Patrz wyżej.

> Czy anonse będą w przyszłości wysyłane na Bugtraqa ?

Tak, ale najpierw na swoim podwórku musimy dopracować wszystko :)

To jest w drodze.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...