grsec

Nie, 5 Sty 2003, 17:34:46 CET

On Sun, 5 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nieee - to ty ignorujesz fakty...
> Jest owl, owszem... który się wielu ludziom wiesza. Po prostu.

NA jednaj maszynce mam uptime ponad miesiąc. Na dwuch innych użyaanych
jako stacje robocze (moja i kumpla z pokoju .. Wojtka) nie wiele mniejszy.
Powiem wręcz tak że na stacji Wojtka z grsec nie dało się utrrzymać
dłuższego uptime niż kilka dni (typowo dwa dni).

> I przez samego Solara jest określony jako testing.

I co to zmienia ?
Co zmienai czyjesś słowo ?

> Zresztą - grsec daje _dużo_ więcej ficzerów niż Owl

Określiłbym to tak: dużo za dużo.

> . ACL-e, które się tobie tak bardzo nie podobają, że nie są tym samym co
> w 2.5, mają tą różnicę, że... istnieją. Owszem, może to jest nadmiarowa
> rzecz po wrzuceniu w nasze 2.4 acl-i z 2.5, ale wielu ludzi z tego
> korzysta.

Wybacz ale czy naprawdę chcesz się za kawałek wycofywać z czegoś z czego
wycofać i tak będziesz musiał (mowa o cześci grsec dot. zarządzanai CAP) ?

kloczek